وبلاگ آموزشی SEO و CONTENT

وبلاگ آموزشی فاطمه حسینی

وبلاگ آموزشی SEO و CONTENT

وبلاگ آموزشی فاطمه حسینی

  • ۰
  • ۰

Seo techniques

https://blog.ir/panel/fatemehosseini/posts 

  • سئو کلاه سفید :ما واقعا خیلی خوبیم

  • منظور از سئو کلاه سفید یعنی مطابق با قوانین موتور جستجو کار کنید تا به طور طبیعی و در زمان نسبتا طولانی و هزینه بیشتر به رتبه بالا برسید این روش یک روش کاملا تایید شده و بدون خطر می‌باشد و اعتماد بیشتری را نسبت با سایر روش نزد گوگل بدست می‌آورید.

  • سئو کلاه سیاه :ما تظاهر میکنیم که خیلی خوبیم!

    این روش بر خلاف روش کلاه سفید یک روش کاملا غیر قانونی است به طوری که در این تکنیک همیشه سعی بر این است تا موتور جستجو را دور بزنیم تا در زمان سریع‌تری به نتایج بهتر و بالاتری دست پیدا کنیم ، توجه کنید این روش یک روش پر ریسک و کاملا خطرناک است و باعث می‌شود سایت شما توسط موتور جستجو جریمه و از نتایج جستجو حذف شود.

  • سئو کلاه خاکستری :ما خوبیم! ولی نه همیشه.

    در این تکنیک کار‌های که انجام می‌شود بر خلاف الگوریتم‌ها و قوانین موتور جستجو است ولی به صورتی انجام می‌شود که توجه موتور جستجو جلب نشود این روش هم اگر بدون دانش و علم کافی انجام شود میتواند مانند تکنیک کلاه سیاه برای سایت شما خطر ساز باشد و باعث شود سایتتان توسط گوگل جریمه شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی